sunnuntai 12. tammikuuta 2014

Vuoden tavoitteet


Ajatella positiivisesti joka päivä.
Vaikka oliski kuinka raskas ja huono päivä, haluan koittaa nähdä jokaisessa päivässä sen positiivisen kipinän.

Pitää kämppä siistinä.

Varmasti vaikein kaikista näistä tavoitteista..

Ei energiajuomaa.
En ole täällä blogissa maininnut mun light-energiajuomien ja light-limujen juomisesta. Nyt kesällä aloin juomaan noita turhia juomia. Tuntui että ne auttoi makeanhimoon, ja ajattelin, että ei oo niin paha kun niissä ei kuitenkaan ole sokeria. Tiedostin kyllä että nää light-juomat pilaa hampaat, mutta en välittänyt...

Syksyllä koulujen alkaessa näiden juomien ostaminen vaan lisäänty. Mun koulu on Arabianrannassa, ja joka aamu kun menen kouluun kävelen arabian ostarin läpi. Siitä tuli mun melkein joka aamuinen-juttu, että hain jonkun energiajuoman kaupasta. Tuntu että se auttoi väsymykseen ja sai arkipäivän käyntiin.. En huomannut että taisin olla niistä riippuvainen.

Nyt viikko sitten koulujen alkaessa päätin lopettaa niiden juomisen. Mulle tuli karseet päänsäryt, enkä tienny mistä johtui. Luin Jennyn postauksen Sano EI energiajuomille, ja tajusin että ahaa, siitä lopettamisesta ne säryt johtuu. Kroppa on tottunut saamaan tota turhuutta itseensä, ja kun lopettaa niiden juomisen iskee toi särky. No mutta kuitenkin, säryt ovat loppuneet (säryt kesti kolme päivää), ja en koske noihin juomiin enään ikinä. I feel goood!

Aikaisemmin nukkumaan.
Oon tähän asti jo onnistunut hyvin tässä!

Matkustaa jonnekkin.
Ehkä lämpöiseen, ehkä kaupunkilomalle, mutta ainakin jonnekkin!

Tehä tosi makee lopputyö.
Alkaa kohta tämä kyllä stressaamaan, kun en vielä ole varma siitä mitä haluan tehdä lopputyöksi.

Tarkkailla mihin rahani käytän ja koittaa saada jotain säästettyä.

Jos/kun tämän saan tehtyä, niin se on jotain ihan uutta!

15 leuanvetoa ennen kesäloman alkua.

Olis superia!

Kirjoittaa päiväkirjaa joka päivä.
Niiin hyvä päätös!

Kirjata ylös treenini ja seurata kehittymistä paremmin.
On niin hyvä seurata omaa kehittymistään. Oon ennen kans kirjannut ylös treenejä, mutta aika huonosti. Mulla on käytössä BODY treenipäiväkirja, johon nyt kirjotan ylös jokaisen liikkeen, toiston ja painon. On se sitten ihanaa ja palkitsevaa kun huomaa voiman kasvaneen.

Tehdä tästä vuodesta mahtava!

Toivottavasti voin ensi vuonna hyvin mielin sanoa, että oon pitänyt näistä kiinni!

13 kommenttia:

  1. Hyviltä tavotteilta kuullostaa kultaseni <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mustakin! Viikonloppuna nähdään woop <3

      Poista
  2. Oikea päätös! Hienoa, jos saat lopetettua turhat energiajuomat jo nyt ennen kuin oot ehtiny tehä damagea hampaille ja muutenki. Itellähän edelleenkin saattaa välillä jyskytellä päätä yms. ja Battery-tölkin näkeminen aiheuttaa kuolaamista, mut tästä sitä sitte noustaan kohti terveempää uutta vuotta! :)

    Ja 15 leukaa?! WOW! Ite saan edelleenkin sen puolikkaan vaan, perkele :D toivottavasti sais tänä vuonna edes viis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä muuta sano! Kiitos vaan postauksesta ja toivottavasti täältä mun kautta myös jotkut löys lukemaan ton :) Mulle ei ihmee kyllä (vielä) oo tullut himoa niihin. Ja jos tulle niin lujana pysyn! :D Ja juuri näin!

      Nyt mulla menee 12, ja hyvinä päivinä 13, niin uskon että saatan jopa kesään mennessä onnistua tohon! :) Paljon tsemppiä omaan treenailuun!

      Poista
  3. itellä sama ton energiajuoman kanssa! ettei ainakaan viikottain tai päivittäin sitä vedä ;D sillon tällön iha fine. kunnon kun sais vielä kuntoon ni hyvä vuos tulee! tsemppiä tavotteiden kanssa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no hyvä ettei usein!:) Kiitos, ja tsempit sullekkin! :))

      Poista
  4. Mulla sama juttu just light limppareiden ja energia juomien kanssa, energia juomia rupesin kittaamaan viimevuonna kun oli vika vuos lukioo, olihan se niin helppo saada se 8 aamu käytiin kun koululla oli vielä se automaatti, no sitten lopetin niiden juomisen, mutta kun aloitin kokoaikaisena taas tekemäään, vuorotöitä niin rupesin taas huomaatta taas kittaamaan... Sitten laskin jossain vaiheessa paljo meni viikossa rahaa ja sen jälkeen oonkin vaan satunnaisesti aina ostanu, pitäs siitäki päästä eroon! Ja limppari on paha sillä meillä saa töissä jouda niin paljon kun haluaa, niin on vaan niin vaikea ottaa sitä vettä ku limppari ois ilmaista :D OHo tulipas roomaani, kun piti lyhyesti sanoo, että sama juttu mulla!:DD Itsekin yritän tuota säästämistä, en vaan ymmärrä mihin aina sen rahan käytän vaikka en periaatteessa osta mitään edeas :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, se on just toi ku aikasin hereil ja kouluu ja töitä ja kaikkee niin tuntuu etttä auttaa ne juomat.. Ja huhhu se rahan määrä mikä niihin menee.. Ouh, toi on kyl paha ku limu ilmasta.. Tsemppii sulle koittaa olla ilman ja kaikkeen muuhunki! :)

      Poista
  5. Anonyymi1/13/2014

    Miten oot oppinu reenaamaan salilla? Siis mistä opit miten mitäkin laitetta käytetään, mikä liike sopii millekin lihasryhmälle ja miten liikkeet tehdään yms. Haluaisin alkaa käymään salilla, mutta en osaa tehdä siellä mitään, enkä tiiä mitä liikkeitä kannattais tehdä. Traineriin ei ole opiskelijana varaa. :l

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon lukenut paljon lehtiä, lukenut netistä ja saanut ihan silloin alussa kans apua!:) Miten olis sullekki nää samat, siis lehtien lueskelu ja netiskä ainaki löytyy paljon. Treeniblogejakin löytyy vaikka mitä!:) Ja mäki voisin saada aikaseks sen "treenipostauksen aloittelijoille" !

      Poista
  6. Täälä toinen energiajuoma riippuvainen! On kyllä hankala yrittää lopettaa kun joka päivä hakenut tottumuksesta. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. meitä on monia! Mulle ei oo viel tullu mitään himoja niihin! niin hyvä fiilis! Tsemppii sulle!:)

      Poista
  7. Tosi hyviä tavoitteita :) ja oivoiii kumpa mä saisin ees yhden leuan vedettyä. :-D Oon niin kateellinen, mut kyl mäkin vielä joskus onnistun!! :P

    VastaaPoista