torstai 26. syyskuuta 2013

Haidin Fitness Friday Osa 1: esittely




Heipsaan! 

Koska multa on paljon toivottu salitreeniin liittyviä postauksia, niin päätin aloittaa tämän: Fitness Fridayn!

Tämä tarkoittaa siis sitä, että jokainen perjantai kirjoitan jotain treeniin liittyvää. Saatan kertoa vaikkapa jonkun tietyn vartalonosan treenistä, ravinnosta, lisäravinteista, tai muuten vaan jakaa jotain vinkkejä. Suunnitelmissa on myös tehdä videoita, ja niin, joka osassa jotain treeniin liittyvää. Joskus enemmän, joskus vähemmän, katsotaa miten lähtee rullaamaan. Itse olen innoissani!

Onko sulla joku tietty toive mistä haluisit että kirjottaisin Fitness Fridayna
?



Viikonlopun toivotukset Haidilta sulle!

43 kommenttia:

  1. Eikä olin jo ohan toivoissa että tässä osassa tulis kunnon postausta asiasta :D mutta hyvä idea! kerro reeneistä ehdottomasti, jalat kiinnostaa ainakin mua eniten :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voih hitsit!:D mul on vähä se että ei oo malttia tehdä sellasta megatreenipostausta, kun en oikein tiedä mitä kaikkea laittaisin siiihen kun olisi niin paljon kirjotettavaa.. sit se ei kummiskaa koskaan tulisi valmiiksi. Siks tää on parempi vaihtoehto:) Kiva et tykkäät idiksestä! Ja hyvä!

      Poista
  2. Vitsit, vähän kiva idea! Kaikki tästä aiheesta kelpaa :)

    VastaaPoista
  3. Anonyymi9/27/2013

    pepputreeni ! itellä sellane löllöperse, et ois kiva saada sitä PIENEMMÄKS ja kiinteämmäks

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. bootybootyy!:) itse en ole koskaan halunnut peppua pienentää, vaan halunnut siihen kokoa, joten en usko että pienentäminen on aihe josta kirjoita.. Mutta niin.. jos sitä ylimääräistä on just siellä pepussa niin rasvanpoltto siihen auttaa, eli ihan vaikka lenkkeily tai spinning. Mutta sitten ei saa unohtaa sitä lihastreeniä kummiskaan. joka sen kiinteyden tekee :>

      Poista
  4. Oi ompa kiva idea! Mua kiinnostais ihan kauheena lukee siitä et mitä sä syöt, kuinka paljo, kui säännöllisesti yms, ja sit et kui paljo sä herkuttelet vai herkutteletko ollenkaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että tykkäät!:) kiitti kommentista, muistan tämän!:)

      Poista
  5. JEEEEEEEEEEEEE!!!!! <3<3<3

    VastaaPoista
  6. Anonyymi9/27/2013

    Hei tosi hyvä idea! Yks vois olla, et miten sellasen, joka ei likku säännöllisesti/juuri ollenkaan kannattais alotta liikkuminen ja muutenkin terveellisemmät elämäntavat:) ja mitä vois tehdä jos motivaatio yhtäkkiä loppuu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes kiva!:) toivomukset rekisteröity!:)

      Poista
  7. Anonyymi9/27/2013

    Minkätyyppisiä liikkeitä kannattaa tehä keskivartaloon ja jalkoihin ilman laitteita? :) eli esimerkiks askelkyykkyi, kahvakuulan kaa..jotain sun lemppareita, jotka tuntuu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo varmaan teen vatsalihas ja jalkatreeni-postaukset erikseen!:) Kiitti kommentista :>

      Poista
  8. Anonyymi9/27/2013

    Myönnä, että valitsit perjantain koska Fitness Friday mätsää parhaiten yhteen! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottahantoki!:) Esim Fitness Monday ei olis kuulostanu yhtään niin hyvältä hehe ;DD

      Poista
  9. Aivan huippu idea! Ja mua tosissaan kiinnostais kuulla lisäravinteista! Ja muutenki tietty iha vaa lihasryhmiä ja vaikka millanen on sun normiviikon reenit + ruokavalio. Silleen suunnilleen, että sais ees jotain osviittaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitokset Annieveliina! Kiitti näistä! :)) I will do it :)

      Poista
  10. Jee, mahtava idea! Itse toivoisin vinkkejä aloittelijalle (olen maanantaina aloittamassa salitreenin tankotanssin tueksi) ja vinkkejä kahvakuulailuun (ostettiin avon kanssa tänään 10 kg kahvakuula). Jään innolla seuraamaan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitokset! Kiva että tästä tykätään :> Voin tässä jo sanoa, että itse en ole koskaan kahvakuulaillut, niin siitä ei tule postausta:/ Mutta vinkekjä alottelijoille postaus vois olla hyvä! :)

      Poista
  11. Anonyymi9/27/2013

    Millä salilla käyt? (:

    VastaaPoista
  12. Anonyymi9/27/2013

    hei! oon lentopalloa harrastava nuori, harkat n. 3 kertaa viikossa jonka lisäks viel kerran viikossa sählyä. millanen viikko treeni ois kaikkein paras??

    VastaaPoista
  13. Anonyymi9/27/2013

    huippu juttu!!:) haluun tietää,miten saan itelleni näyttävämmät käsilihakset? voimaa löytyy, mut haluun niihin vähän lisää kokoa ja lihaserottuvuutta:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoksia!:) kiva että tykkäät. Kädet on vissiinki mun heikoin kohta:/ Mutta varmasti saan siitäkin postauksen aikaseksi

      Poista
  14. Anonyymi9/27/2013

    awesome! Legday träningar elikkä PEPPUA ISOLLA PEELLÄ! 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. yes yes boooty for sure!:) hihi

      Poista
  15. Anonyymi9/27/2013

    Minkälaisen treenin teet itse yleensä? Kuinka useasti viikossa JA kuinka pitkään olet treenannut (nimittäin mahtava body!!!!) :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos mucho!:) Postauksia tulee näistä varmaan :)

      Poista
  16. ois kiva saaha vinkkejä punttireeneihin!:)

    http://tiinainka.blogspot.fi/
    Lukekaa uutta blogia.

    VastaaPoista
  17. Ihastuin blogiisi. Oot tosi kaunis ja tykkään kun täällä on jotenkin niin monipuolisesti kaikkea :). Treeniä, kauniita kuvia, kuvanmuokkausta ja sinulla on hyvä tyyli! Jäin lukijaksi ^^

    KickstartMyHeartIina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon, mahtavaa että löysit tänne! Joo tää on vähän tällainen sekamelska.. Kiitos paljon sulle! :)

      Poista
  18. Millanen sun käsireeni on? c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Halusitko että tähän vastaan vai että teen postauksen?:) voin postata :)

      Poista
  19. Niice mikä mimmi! En malta oottaa perjantaita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oihh kiitos kuules vain!:) hihi katotaa mitä keksin ;D

      Poista
  20. Anonyymi9/30/2013

    Sulla on mun mielestä muutenkin todella upea kroppa, mutta eniten oon aina kadehtinut sun olkapäitä ja selkälihaksia! Itellä kun olisi joku päivä edes puolet tosta.. Eli kiinnostais tosi paljon sun olkapää-, selkä- ja käsitreenit, jos vaan millään viittisit tehdä niistä postausta. :) Ja lisärvinteista, mitä mieltä oot, mitä käytät itse, onko jotain mitä voisit suositella tms.

    VastaaPoista
  21. Anonyymi10/01/2013

    Olis kiva saada vinkkejä pakara- ja selkätreeniin! Sekä jos kerrot ruokavaliostasi ja treeniviikostasi(:

    VastaaPoista
  22. Ois tosiaan kiva jos kirjoittaisit miten syöt ja kertoilisit myös sun tavoitteista urheilun/salitreenin suhteen :)

    VastaaPoista
  23. Jos onnistuu, niin postaus täynnä motivaatiovinkkejä olis aika huippu! Niin ja pakko sanoo, että vitsi sulla on kiva blogi vaikka jotenki tosi harvoin edes kommentoin tänne! Mutta käyn aina salaa kurkkimassa ;)

    VastaaPoista
  24. Kiva idea, montako postausta teet?

    VastaaPoista
  25. Voisitko tehdä Fitness Fridayn liikkeistä ja sarjoista, millaisia semi aloittelevan salillakävijän olisi hyvä tehdä? Mistä itse aloitit :) ? Eri laitteet, mikä on tehokasta millekin lihasryhmille ja niin edelleen...

    VastaaPoista